U bent ondernemer, ZZP-er of u wil het graag worden?
Dan ben ik u ook graag van dienst.
Advies
U kunt bij mij terecht voor advies op bedrijfseconomisch en fiscaal gebied. Ik neem de tijd om samen met u de mogelijkheden door te nemen om te komen tot een voor u gunstig resultaat. Omdat voor u als ondernemer of ZZP-er uw privé situatie net zo belangrijk is als een succesvolle onderneming wordt deze altijd betrokken bij het advies.
Financiële administratie
Ik kan u uw hele boekhouding uit handen nemen. Op afgesproken tijdstippen levert u uw boekhouding aan en verwerk ik deze in mijn eigen systeem. Bij dit proces zorg ik natuurlijk ook voor de nodige controle en attendeer u op mogelijke fouten, verbeteringen, etc. Het is ook mogelijk om dit bij uw bedrijf intern in uw systeem te laten verzorgen.
Loonadministratie
Ik kan uw volledige loonadministratie verzorgen overeenkomstig alle wettelijke eisen, zoals juiste toepassing van de CAO, aanmelden van personeel bij de bedrijfsvereniging, arbodienst, etc. Uiteraard verzorg ik ook de benodigde aangiften en opgaven aan de belastingdienst. Indien gewenst stel ik in overleg met u de arbeidsovereenkomst op. Ook voor minder leuke zaken als ontslagbegeleiding kan ik u ondersteunen.
Jaarstukken en publicatiestukken
Na afloop van het boekjaar stel ik aan de hand van uw boekhouding de jaarstukken op.
Ik volg daarbij de wettelijke regels en richtlijnen. Ook verzorg ik indien gewenst en van toepassing publicatiestukken voor de kamer van koophandel.
Tussentijdse voorlopige stukken, bijvoorbeeld voor aanvraag van financiering zijn uiteraard ook bespreekbaar.
Fiscale aangiften
Ik verzorg uw aangiften omzetbelasting, loonheffing, vennootschapsbelasting en/of inkomstenbelasting na controle van de verwerkte gegevens. Door middel van elektronische kopie-aanslagen controleer ik de opgelegde aanslagen en verzorg indien nodig bezwaar- en/of beroepsprocedures.
Rapportagemodellen op maat
Heeft u helemaal in uw hoofd hoe de (management)rapportage er uit moet zien, maar niet de expertise in huis om hem te bouwen? Geen nood. Ik heb veel ervaring met Excel, Google Spreadsheet en Microsoft SQL Reporting Services en kan voor u een rapportage op maat maken.
Ondersteuning / Interim placement
Om uw bedrijf optimaal te laten draaien kunt u mij inschakelen voor tijdelijke of structurele financieel-administratieve ondersteuning bij uw bedrijf. U kunt daarbij denken aan vervangen van een afwezige administrateur, (financial) controller of hoofd administratie, het wegwerken van achterstanden, het voorbereiden van de jaarrekening of controlerende werkzaamheden.
Op alle diensten van Administratiekantoor Accurate 4 u zijn de hiernaast geplaatste algemene voorwaarden van toepassing.
Administratiekantoor Accurate 4 u
Lydia de Hoogh RB
Hoek van Hollandlaan 4
2554 EB Den Haag
Bezoek aan kantoor alleen mogelijk na telefonische afspraak
e-mail lydiadehoogh@accurate4u.nl
telefoon 070 - 368 59 07
Bij mijn afwezigheid wordt u doorgeschakeld naar mijn antwoordservice.
Zij staan u graag te woord en kunnen bij dringende zaken met mij overleggen en naar mij doorverbinden.
Kamer van Koophandel 27254013
BTW identificatienummer NL002016317B77
ingeschreven in het RB-register van Register Belastingadviseurs